Amit el tudsz képzelni, meg is tudod valósítani.

kétkézzel

kétkézzel

Kispiros bútor átváltozása

2016. október 04. - Katie Adams

 Kaptam egy régi piros kis szekrénykét. Tüzelés elől mentettem meg. Apró fa és füst formájában tengette volna tovább életét. Most adtam neki még jó pár évet. Beleszerettem.

1.jpg

Kicsit ütött kopott volt, de a formája csúcs.

2.jpg

A tetejére valami palaféleség volt csavarozva. Ezt simán leszedtem. Alatta nem volt piros.

3.jpg

Nem volt már régóta használva, egy sufniban tárolták. Persze a pókok igénybe vették.

4.jpg

Első meglepetésként ért hogy gyönyörű világoskék alapozót használtak. A másik cseppet sem volt jó meglepi. A betét alapszíne csúnya zöld volt. Hőlégfúvóval és spaklival álltam neki a festékvakarásnak. Jó móka, ha vastag a festékréteg.

6.jpg

Harmadik meglepi. Az egyik ajtót cserélhették. A varangyszínűt. Fúúúúúúj :)

7.jpg

Az alja szerencsére megúszta a pirosat.

8.jpg

9.jpg

Sikerült lemelegíteni, majd lecsiszolni a festéket és a sárgás alapot.

10.jpg

Színkeverés.Sok krémfehér, kicsi türkiz és kicsi lime. Sohatöbbetnemtudomkikeverniugyanilyenre szín.

11.jpg

Kívül belül elöl hátul alul is megkapta ezt a kicsit mentás halvány türkizes színt. 

12.jpg

13.jpg

Kapott egy kis bitumenes waxot a sarkaira, éleire, és egy kis sárgarezes patinát. Ezt ronggyal kentem.

20161001_175000.jpg

Átfesthettem volna a gombokat is, de nekem ez az antikos, sárgarezes színű fogantyú sokkal jobban tetszik. És jobban is illik hozzá.

14445152_1390101421017897_4595829918081513601_o.jpg

A végére hagytam egy ilyen volt ilyen lett fotót. 

A bejegyzés trackback címe:

https://2kezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr8211765251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vili Doli 2016.10.04. 21:30:40

Nemcsak a szekrényt mentetted meg a tüzeléstől, hanem a környezetedet is a levegőszennyezéstől.
FESTETT FÁT ELÉGETNI TILOS!

horgolasminta 2016.10.07. 21:42:10

Nagyon szép lett, gratulálok! :-)
süti beállítások módosítása