Amit el tudsz képzelni, meg is tudod valósítani.

kétkézzel

kétkézzel

Számoljunk csak....

2016. október 18. - Katie Adams

Nyakunkon a karácsony. Hihetetlen gyorsasággal száguldoznak a napok. Év eleje, aztán kettőt pislantunk és már el is múlt az egész év.

Mai nap egy visszaszámlálót készítettem. Visszaszámlálót karácsonyig....

1e.jpg

Kellékek: Egy fa karika alap, egy fa szív alap, fekete táblafesték, akrilfesték piros és fehér színben, szalag és egy nagy gyöngy.

1b.jpg

Nekem bele van gravírozva a szöveg, de természetesen rá is festhettem volna.

1a.jpg

Táblafesték spray formáját választottam. 

1c.jpg

Majd lefújtam vele a szívet.

2_1.jpg

A betűket kifestettem piros akril festékkel. Mintáztam néhány betűt, hogy kicsit játékosabb legyen.

3_1.jpg

Fehér akrilfestékkel jégcsapokat festettem a szív és koszorú tetejére is.

4_1.jpg

Már csak az összeállítás maradt hátra. Összefűztem szalaggal az elemeket.

5_1.jpg

 

1d.jpg

Jó számolgatást mindenkinek :D

A bejegyzés trackback címe:

https://2kezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr3211818501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása